[layerslider id=”4″]

شهرک سازی و ویلا سازی

کیفیت برتر و قیمت رقابتی رمز ماندگاری ماست
نزدیک به 20 سال از عمر شرکت ساختمانی پادیر گستر البرز در صنعت مهندسی و ساختمان می‌گذرد گذشته است و طی این سال‌ها، خدمات ما موجب اعتماد و اطمینان شما عزیزان به کل مجموعه شده است. اعتماد متقابل و دراز مدت، همواره بعنوان پایه های اصلی نگرش ما بوده است و در ارتباط فی‌مابین شرکت و ذینفعان چنان اهمیتی در فرهنگ ما پیدا کرده است و اقبال مستمر کارفرمایان و همچنین حفظ تماس مداوم با شرکا و تأمین کنندگان شرکت، از نتایج آن هستند.
هدف ما ایجاد محیطی است که در آن همواره تمامی دست اندرکاران و ذینفعان پروژه و خریداران پروژه ها از کیفیت برتر و قیمت رقابتی و یا از موفقیت اجرای پروژه ها احساس مباهات و رضایتمندی نمایند.

تعهد ما به ارزشهای بنیادین مانند کیفیت، ایمنی و محیط زیست زیربنای استراتژی های پیشرفت ما را تشکیل می دهد و سوابق ما در اجرای پروژه های موفق در مشارکت با شرکتهای دیگر در صنعت ساخت کشور کم نظیر است.
باور داریم که با تمرکز بر روی اصول مهم گفته شده، همچنان در صنعت ساخت پروژه های زیربنائی کشور و ویلایی شمال کشور و ویلا سازی و شهرک سازی … جزء شرکتهای مطرح و پیشرو باقی خواهیم ماند و آماده ایم تا همچون گذشته در برآورده ساختن انتظارات و نیاز کارفرمایان کشور تعهد خود را به عالی ترین وجه ایفا نمائیم.

ویژگی های منحصر به فرد پادیر گستر البرز :

20 سال سابقه کار

نیروی متخصص

مشاوره و برآورد پروژه

زمان بندی دقیق

پروژه طراحی ویلا، آقای نخجوانی

پروژه آقای امیدی‌نیا یکی از نمونه کارهای طراحی داخلی و طراحی نمای ساختمان است که توسط شرکت پادیرگستر در سال 1395 انجام شده است.این پروژه در شهر کرج، فردیس انجام شد و شرکت ما وظیفه طراحی نمای بیرونی و همچنین طراحی داخلی واحد‌های ساختمان را به عهده داشت. اگرچه در ابتدا فقط قرار بود طراحی این پروژه بر عهده ما باشد، اما آقای امیدی‌نیا، پس از دیدن نتیجه کار طراحی و سلیقه‌ای که گروه طراحی ما برای طراحی نمای ساختمان به خرج دادند، تصمیم گرفتند که کار اجرای ساختمان را نیز به گروه معماری ما بسپارند.

اطلاعات بیشتر

نمونه طراحی و مشارکت در ساخت، پروژه ویلایی مهرشهر

پروژه ویلایی مهرشهر یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های ویلایی است که تا بحال در سطح استان البرز به اجرا رسیده است. این پروژه که تمامی بخش‌های اجرایی ان از زمان طراحی و حین ساخت تا نصب مدرن‌ترین تجهیزات رف اهی در آن، تماما توسط شرکت پادیرگستر انجام شده است، هم اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.شرکت پادیرگستر در ساخت این پروژه، از بالاترین استانداردهای ساخت و ساز ساختمان و پیشرفته‌ترین دستاوردهای علمی جهانی استفاده کرده است تا یک ساختمان فوق‌پیشرفته را در سطح و کلاس جهانی پایه‌گذاری کند.

اطلاعات بیشتر

تماس با پادیر

جهت ارتباط با شرکت پادیر گستر البرز می توانید از طریق تلفن ، موبایل و شبکه های اجتماعی با ما ارتباط برقرار نمایید:

ساعات کاری : 8 الی 18

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه

شرکت مهندسی ساختمانی “پادیرگستر البرز” از سال 1378 به‌عنوان یک شرکت ساختمانی با مسئولیت محدود تأسیس شده و با شماره 20842 در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری استان البرز به ثبت رسیده است. مدیریت باتجربه، پرسنل فنی و دانشگاهی، تجهیزات به روز و ماشین‌آلات ساختمانی پیشرفته باعث شده تا شرکت پادیرگستر، با پشتوانه توان مالی مناسب و ابزارهای کنترل کیفی، پروژه‌های ساختمانی بزرگ و ماندگاری را اجرا کند.