پروژه طراحی داخلی، آقای رضایی

پروژه طراحی داخلی، آقای رضایی

پروژه آقای رضایی یکی از زیباترین و به‌یادماندنی ترین نمونه کارهای طراحی نمای ساختمان و طراحی نمای داخلی است که توسط شرکت پادیرگستر در سال 1395 انجام شده است.
نکته مهم درباره این پروژه طراحی‌های داخلی مختلفی بود که برای فضاسازی حیاط، پارکینگ‌ها، نمای داخلی و حتی اتاق‌های این ساختمان ارائه کردیم و تمامی آنها به همان شکلی که برای اجرا در نظر گرفته بودیم، به انجام رسیدند. (طراح نما: خانم مهندس تهرانی)

امیدواریم ساکنان آن، سال‌های سال بتوانند با آرامش فراوان از خانه زیبای خود لذت ببرند.

طراحی داخلی ساختمان آقای رضایی، طراحی نمای حیاط

در طراحی نمای داخلی حیاط این ساختمان نحوه چیدمان باغچه‌ها و درختان را همراه با یک پاسیو جذاب با اختلاف سطح کوتاهی مشاهده می‌کنید. در ادامه می‌توانید این طراحی‌ها را ببینید.

طراحی داخلی ساختمان آقای رضایی، نمای داخل واحد‌ها

در طراحی داخلی پذیرایی و آشپزخانه واحد‌های این ساختمان، سعی شده تا بیشترین نورگیری را در فضای داخلی داشته باشیم.

طراحی داخلی ساختمان آقای رضایی، نمای پارکینگ و ورودی ساختمان

در تصاویر می‌بینید که سقف پارکینگ و همچنین ورودی لابی ساختمان دارای طراحی و نورپردازی بسیار زیبایی می‌باشد. همچنین در قسمت ورودی ساختمان، روی دیوار کناری، تعداد زیادی کمد طراحی شده است که هر واحد می‌تواند از آن برای نگهداری برخی وسایل کوچک، استفاده کند.

استفاده از پله گرد

یکی از نکات مهم در اجرای این ساختمان، استفاده از پله گرد برای راهیابی به طبقات بود که تیم طراحی پادیرگستر توانست با اجرای بی‌نقص یک پله چرخان بسیار ایمن و استاندارد، علاوه بر صرفه‌جویی در فضای ورودی و پارکینگ، راه دسترسی بسیار راحتی را به طبقات فراهم کند.

جزئیات کلیدی

تاریخ اجرای پروژه : 1395/3/10

طراحی فضای داخلی به صورت سه‌بعدی
نمای بسیار مدرن با ترکیب متنوعی از سنگ
ساختمان 4 طبقه

832پروژه های طراحی داخلی
150اجرای پروژه ساختمانی
60روز، اجرای این پروژه
3نفر، اجرای این پروژه