پروژه طراحی ویلا، آقای نخجوانی

پروژه طراحی ویلا، آقای نخجوانی

پروژه آقای امیدی‌نیا یکی از نمونه کارهای طراحی داخلی و طراحی نمای ساختمان است که توسط شرکت پادیرگستر در سال 1395 انجام شده است.
این پروژه در شهر کرج، فردیس انجام شد و شرکت ما وظیفه طراحی نمای بیرونی و همچنین طراحی داخلی واحد‌های ساختمان را به عهده داشت. اگرچه در ابتدا فقط قرار بود طراحی این پروژه بر عهده ما باشد، اما آقای امیدی‌نیا، پس از دیدن نتیجه کار طراحی و سلیقه‌ای که گروه طراحی ما برای طراحی نمای ساختمان به خرج دادند، تصمیم گرفتند که کار اجرای ساختمان را نیز به گروه معماری ما بسپارند.

این ساختمان یکی از به‌یادماندنی ترین ساختمان‌هایی است که شرکت ما تا به امروز اجرا کرده است و امیدواریم ساکنان آن، سال‌های سال بتوانند با آرامش فراوان از آن لذت ببرند.

طراحی دوم برای نورپردازی ویلا

نورپردازی داخلی ویلای آقای نخجوانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی داخلی این پروژه به شمار می‌رفت. آقای نخجوانی حساسیت فوق‌العاده‌ای روی نورپردازی داخل داشت و معتقد بود که اگر نورپردازی ویلا زیبا باشد، حتی بدون مبلمان هم زیبایی ویلا را تامین می‌کند. به همین دلیل چند طراحی مختلف برای نورپردازی داخلی ویلا آماده کردیم. اگرچه نسخه نهایی نورپردازی داخلی ویلا را می‌توانید در تصاویر گالری بالا ببینید، اما از بین چهار نوع طراحی مختلفی که برای این ویلا آماده کردیم، این طراحی هم یکی از زیباترین‌ها بود.
از آنجا که مجبور بودیم نهایتا یکی از این طراحی‌ها را انتخاب کنیم، نهایتا به اجبار این طراحی را کنار گذاشتیم. گالری عکس‌های این نورپردازی زیبا را در ادامه ببینید.

تکنولوژی‌های اختصاصی

یکی از سخت‌ترین نکات در اجرای این پروژه ساختمانی، استفاده از نورگیر ساختمان در بخش مرکزی آن بود. این نورگیر می‌بایست نور را به اتاق‌های میانی می‌رساند و در عین حال فضا مربوط به آسانسور را نیز اشغال می‌کرد.

جزئیات کلیدی

تاریخ پروژه : 1396/09/29

بودجه طراحی: 2 میلیون تومان

بودجه اجرای ساختمان: هر متر 1 میلیون تومان

طراحی فضای داخلی به صورت سه‌بعدی
نمای کلاسیک با سنگ گرانیت
ساختمان 4 طبقه، 3 واحد در هر طبقه
متراژ هر طبقه 120 متر
واحد‌ها دارای 3 اتاق، دو سرویس بهداشتی، یک پارکینگ، یک انباری

در یک نگاه

مراحل اجرایی پروژه

15 فروردین 1395

سفارش طراحی نمای داخلی ساختمان “نام ساختمان” به شرکت پادیرگستر داده شد. طی دو هفته چهار طرح داخلی، طراحی شد و طرح فعلی از میان این چهار طراحی انتخاب شد.

21 اردیبهشت 1397

طراحی نمای خارجی این ساختمان نیز سفارش داده شد. از بین سه طرح که هر سه دارای نمای کلاسیک بودند، این طراحی انتخاب شد. اجرای نما با 4 استاد‌کار سنگ‌تراش آغاز شد.

10 تیر 1397

کلنگ اجرای ساختمان زده شد. ستون‌های ساختمان طی 4 هفته زده شد و طی دو بعد از آن توانستیم نخستین سقف (سقف طبقه اول) را بزنیم.

18 شهریور 1397

ساخت کل بنای چهار طبقه به پایان رسید. طی دو هفته بعد از آن کار نازک‌کاری و اجرای سیستم‌های الکترونیکی و برق‌کاری و همچنین کفپوش‌ها را آغاز کردیم.

14 آبان 1397

بالاخره توانستیم پس از نصب کابینت‌ها و کاغذ دیواری تمامی واحد‌ها، اجرای این پروژه را به پایان برسانیم. در این تاریخ کل کار پروژه را پس از 365 روز کار با همراهی 24 همکار در قسمت‌های طراحی و اجرا به پایان برسانیم.

832پروژه های طراحی داخلی
150اجرای پروژه ساختمانی
365روز، اجرای این پروژه
26نفر، اجرای این پروژه