ادامه پروژه نیمه تمام ساختمانی در استرالیا

تیر 16, 1397

ادامه پروژه نیمه تمام ساختمانی در استرالیا

خیلی وقت‌ها کارهای بازسازی و نوسازی ساختمان به سختی قابل تصور است. یعنی کسی که سفارش کار را داده است ممکن است نتواند تصور درستی از آنچه که قرار است در نهایت ساخته و اجرا شود داشته باشد. به همین دلیل اصولا پروژه‌های مدیریت پیمان و اجرای پیمانکاری ساختمان را از همان ابتدا مستند می‌کنیم. یکی از پروژه‌های جالبی که همین چند هفته پیش گروهی از معماران در ملبورن استرالیا انجام دادند، پروژه طراحی استخر یک ویلای استخر دار بود که با توجه به زمین غیر مسطح آن، نقشه ساختمان و استخر را بسیار جالب به اجرا درآوردند. در ادامه، تصاویر قبل و بعد این پروژه ساختمانی را می‌بینیم.

ادامه پروژه نیمه تمام ساختمانی در استرالیا
نقشه حیاط این ویلا به زمانی برمی‌گردد که این ساختمان ساخته شده بود. اما شرکت سازنده، ناگهان ناپدید شده و مراحل ساخت استخر و حیاط را نیمه تمام رها کرده بود.

ادامه پروژه نیمه تمام ساختمانی در استرالیا

اکنون پس از سال‌ها تصمیم گرفتند که آن را بازسازی و نوسازی کنند. از اشکالاتی که درباره این استخر وجود دارد این است که دیواره‌های آن از نظر هندسی دقیق نیستند و شیب بندی کف آن هم اشتباه است. از آنجا که این استخر در حیاط ساختمان قرار دارد، احتمالا بحث عایق‌بندی آن چندان دردسر ساز نیست. اما آب بندی استخر، حتی برای استخر‌هایی که در حیاط هستند هم اهمیت دارد و شرکت مهندسی جدیدی که نوسازی و بازسازی ساختمان را برعهده گرفته است، تصمیم گرفت که آن را از نو عایق‌بندی کند.

ادامه پروژه نیمه تمام ساختمانی در استرالیا
شرکت مهندسی ساختمانی که وظیفه این کار را برعهده گرفت، Georgia Harper Landscape Design نام دارد و این ساختمان نیمه کاره را تبدیل به یک ویلای بسیار زیبا و چشم‌نواز کرده است. برخلاف ایران، ادامه یک پروژه ساختمانی در اغلب کشور‌ها، موضوع چندان سختی نیست و بسیاری از شرکت‌های ساختمانی، حاضرند تا پروژه‌های نیمه تمام همکاران خود را به اتمام برسانند.


این استخر، به سرعت تکمیل شد و سیستم نورپردازی و عایق‌بندی آن نیز به پایان رسید و شرکت مهندسی پیمانکار ساختمانی آن هم دورتادور آن را حفاظی از شیشه نصب کرد تا ایمنی استخر نیز کامل شود.برای زیباتر شدن محوطه استخر، باغچه‌هایی در کنار دیوار طراحی شد تا هم گل و گیاه داخل آن، فضای حیاط را زیباتر کنند و هم از لبه‌های آن بتوان به عنوان سکویی برای نشستن استفاده کرد.

ادامه پروژه نیمه تمام ساختمانی در استرالیا
مهندسین معماری این ویلا، برای جبران اختلاف سطح و استفاده بهینه از فضای بالای پله‌ها، در آن قسمت یک مبلمان سیمانی درست کردند که ساکنین می‌توانند با قرار دادن پشتی‌های بزرگ در اطراف آن، این سکو را تبدیل به یک مبل راحت کنند. این ایده برای زمانی که لازم است تا در هنگام باران، مبلمان را جابجا کنند بسیار کاربردی است و می‌تواند مورد استفاده کسانی که نیاز به طراحی ویلا دارند قرار بگیرد.


همچنین یک باغچه کوچک چمن کاری شده هم در کنار این سکو می‌بینید که فضای طبیعی به آن محدوده می‌بخشد.

ادامه پروژه نیمه تمام ساختمانی در استرالیا
این طراحی ویلا برای زمین‌هایی با سطح شیب‌دار بسیار زیبا و کاربردی است و شما می‌توانید در صورتی که تصمیم به اجرای چنین پروژه‌هایی دارید، ما را در کنار خود داشته باشید. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.

منبع: وبلاگ پادیر گستر

مطالب عمومی , , ,
About شرکت پادیرگستر البرز

شرکت پادیرگستر البرز یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تخصصی برای انعقاد قراردادهای طراحی و اجرا و مدیریت پیمان می‌باشد که با اتکا به مهندسین تحصیل کرده و باتجربه خود، توانسته است گامی بلند در صنعت ساختمان استان البرز بردارد. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 02634472525 یا 09356607500 تماس گرفته یا به شناسه شرکت ساختمانی و مهندسی پادیرگستر البرز به آدرس t.me/padirgostaralborz پیام دهید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *