طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند

تیر 17, 1397

طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند

طراحی هتل‌های پیشرفته و زیبا، یکی از عوامل موثر بر جذب گردشگر در کشور‌های جنوب شرقی آسیا خصوصا تایلند است. ویلا‌های زیبایی که در این کشور طراحی و اجرا می‌شود باعث جذب سرمایه و گردشگر می‌شود. به همین منظور شرکت معماری و طراحی داخلی Onion اخیرا درsala samui chaweng یک مرکز ساحلی در شهر koh samui تایلند پروژه هتل ساحلی را به اتمام رسانده است.

طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند
در لابی این هتل میهمانان میتوانند به راحتی دریا را ببینند و همچنین این سالن جایی را برای استراحت مهمانان فراهم کرده است.

طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند
در اطراف اقیانوس جاهای دیدنی و سایه بان‌هایی تعبیه شده که به دور استخر چیده شده اند. خود این استخر به گونه ای است که هر چه قدر به طرف وسط میروید عمیق تر می‌شود و در کناره‌ها عمق کمتری دارد .

طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند
در طرف دیگر هم یک دک چوبی طراحی شده است که برای شام خوردن در کنار اقیانوس بسیار لذت بخش است و اوقات خوشی را برای مهمانان هنگام شام خوردن فراهم میکند

طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند
قسمت های مختلف هتل با راهروهای چوبی به هم متصل شده اند که رنگی متضاد با فضای بیرونی هتل دارند که به رنگ سفید است .
سوییت های هتل دارای محیط های روشن و سفید مانند اکثر طراحی های داخلی هتل هستند .

طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند
راهروهایی با سقف قوسی شکل در اطراف هتل وجود دارند که حالتی سنتی و زیبا را به آن می‌دهند. در کناره‌های این راهرو‌ها هم حفاظهای شیشه‌ای قرار گرفته‌اند تا از زیبایی محیط بیرون کم نکنند.

طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند
هر کدام از سوییت‌ها هم به یک استخر شخصی راه دارد که برای آب‌تنی کردن خصوصی فوق‌العاده است.طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند
استخر روباز هتل هم با طراحی داخلی تمام هتل تطابق دارد یعنی هم از رنگ سفید استفاده شده و هم از سقف‌های قوسی شکل استفاده شده است که زیبایی خاصی به فضا بخشیده است.

طراحی معماری داخلی هتل ساحلی تایلند
علی‌رغم توریستی بودن کشور‌مان، صنعت هتل‌داری در ایران هنوز به آنچه که واقعا شایسته آن است نرسیده است. ساخت و معرفی هتل‌های پیشرفته با معماری اختصاصی و برگرفته از آداب و سنن ایرانی می‌تواند در جذب گردشگر بسیار موثر باشد. پادیر گستر می‌تواند در زمینه طراحی داخلی ویلا و هتل و همچنین مدیریت پیمان و اجرای این پروژه‌های بزرگ در کنارتان باشد. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.

منبع: وبلاگ پادیر گستر

مطالب عمومی , ,
About شرکت پادیرگستر البرز

شرکت پادیرگستر البرز یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تخصصی برای انعقاد قراردادهای طراحی و اجرا و مدیریت پیمان می‌باشد که با اتکا به مهندسین تحصیل کرده و باتجربه خود، توانسته است گامی بلند در صنعت ساختمان استان البرز بردارد. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 02634472525 یا 09356607500 تماس گرفته یا به شناسه شرکت ساختمانی و مهندسی پادیرگستر البرز به آدرس t.me/padirgostaralborz پیام دهید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *