ویلای لوکس در ونکوور کانادا

شهریور 3, 1397

ویلای لوکس در ونکوور کانادا

دو معمار به نام Randy Bens Architect و Falken Reynolds اخیرا در ونکوور کانادا یک ویلای خاص و زیبا را برای یک خانواده طراحی کرداه اند . نکته قابل توجه در این طراحی ویلا استفاده زیاد در همه قسمت های خانه از چوب می باشد که ویژگی این طراحی می باشد. در ادامه به بررسی طراحی این ویلا می پردازیم.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
در ابتدا به بررسی ورودی می پردازیم . کف چوبی و کمد های سفید رنگ را می بینید که زیبا و ساده می باشند و اما آویز های لباس در این ورودی بسیار زیبا و قابل توجه شده اند که با رنگ سفید و چوب به صورت قلابی شکل طراحی شده اند.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
روشویی هم از طراحی جذابی برخوردار است که به صورت قدی قرار گرفته است.و طرح استوانه ای آن با طرح  دایره ای آینه در ارتباط میباشد.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
فضای ناهار خوری هم از همان الگوی سفید رنگ و چوب استفاده کرده است و واقعا طراحی داخلی خوبی را دارا  می باشد.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
پله ها و صندلی ها و لوستر و میز همگی از جنس چوب می باشند و ما بقی وسایل سفید رنگ علاوه بر این یک گلدان زیبا هم در این فضا قرار دارد که بسیار زیبا می باشد.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
یک حیاط کوچک هم در قسمت مرکزی این خانه وجود دارد که سهم عظیمی در نور پردازی فضای ویلا دارد.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
به آشپز خانه می رسیم کابینت های سفید رنگ زیبا و ساده،نور پردازی جالب و به کار گیری ماهرانه ی چوب همگی یک آشپز خانه ای لوکس را فراهم آورده اند.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
نشیمن نسبت به آشپز خانه و جاهای دیگر ویلا طراحی داخلی شلوغ تری دارد و تنوع رنگ بیشتری دارد و فضای گرم و صمیمی را ایجاد کرده است در عین لوکس بودن .مبلمان رنگ آبی رنگی متضاد الگوی اصلی طراحی داخلی این ویلای زیبا می باشد .شومینه بسیار زیبا ی نشیمن هم سهم زیادی در زیبایی و نشاط این طراحی دارد .که بدنه آن از متریال بتن استفاده شده است .

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
پاسیو چوبی بسیار زیبا هم که از طریق نشیمن میتوانید وارد آن شوید فضایی بسیار خوب و زیبا می باشد که اوقات خوبی را در کنار خانواده و دوستان در آنجا بگذرانید.در طراحی پاسیو کف چوبی و مبلمان زیبا و شومینه جذاب را می بینید که واقعا می شود گفت دلنشین ترین فضای ویلا است.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
یکی از بهترین فضاهای ویلا اتاق مطالعه آن است که بسیار جذاب می باشد و باعث افزایش جذابیت کتاب خوانی شما می شود طراحی خاص و آرامش بخش در کنار یک پنجره با چشم انداز عالی سبب این جذابیت شده اند.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
اتاق خواب اصلی با طراحی کاملا ساده فضایی آرام برای خواب می باشد و همچنین یک لوستر خاص و زیبا هم به این زیبایی کمک زیادی می کند.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا

 

به حمام می رسیم می بینیم که همان الگوی اصلی در طراحی در حمام هم رعایت شده به علاوه ی یک رنگ سیاه برای کاشی ها و دیواره ای که شیرر آلات به آن وصل شده اند. و همچنین یک پنجره شیشه ای در سقف هم وجود دارد که کمک شایانی به نور پردازی حمام می کند.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
سرویس بهداشتی دیگر ویلا با طراحی کاملا متضاد با الگوی اصلی طراحی که یک طراحی هیجان انگیز را در طرح کاشی ها به کار گرفته است.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
اتاق مهمان هم به گونه ای برهم زننده الگوی اصلی می باشد که مشخصه آن رنگ آبی تخت می باشد.

ویلای لوکس در ونکوور کانادا
حمام دیگر هم مانند سرویس بهداشتی از یک رنگ مخالف استفاده کرده است و فضای سیاه و تاریک را ایجاد کرده اما با قفسه های سفید و زیبا.

طراحی ویلای لاکچری ، چیزی بیشتر از یک جاگذاری ساده اتاق‌ها و پلکان است و نیاز به تجربه و تبحر شرکت مهندسی معماری و طراحان نقشه‌کشی آن دارد. در برخی اوقات هم خود کارفرما با پیشنهاد‌های عجیبی که می‌دهد، باعث می‌شود تا طراحی خانه از قوانین عمومی پیروی نکرده و طرحی منحصر به فرد را ایجاد کند. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با پادیر گستر تماس بگیرید.

منبع: بلاگ پادیر

مطالب عمومی , ,
About شرکت پادیرگستر البرز

شرکت پادیرگستر البرز یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تخصصی برای انعقاد قراردادهای طراحی و اجرا و مدیریت پیمان می‌باشد که با اتکا به مهندسین تحصیل کرده و باتجربه خود، توانسته است گامی بلند در صنعت ساختمان استان البرز بردارد. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 02634472525 یا 09356607500 تماس گرفته یا به شناسه شرکت ساختمانی و مهندسی پادیرگستر البرز به آدرس t.me/padirgostaralborz پیام دهید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *