طراحی ویلایی با چوب

شهریور 13, 1397

طراحی ویلایی با چوب

به تازگی دو معمار به نام های Madeleineو  Blanchfield پروژه  ویلایی را برای یک خانواده جوان به پایان رسانده اند که صورت ماهرانه ای از متریال چوب استفاده کرده اند و حس جوان بودن و نشاط را در طراحی این ویلا لحاظ کرده اند. این ویلا در منطقه ساحلی coogee واقع در کشور استرالیا ساخته شده است .که طراحی و نحوه استفاده از متریال آن مناسب با اقلیم منطقه می باشد.

طراحی ویلایی با چوب

این خانه در قلب یک خیابان اصلی واقع می باشد پس این معماران باید به این نکته توجه خاصی می نمودند.نکته جالب طراحی نمای ویلا دو درب گاراژ می باشد که در نما ی چوبی پنهان شده است و می توان گفت در نگاه اول غیر قابل تشخیص می باشد.

 این ویلا به گونه ای طراحی شده است که بیشترین بهراه گیری را از نور داشته باشد درعین حال فضایی انعطاف پذیر با جدایی اصولی فضای عومی و خصوصی را دارا باشد .

طراحی ویلایی با چوب

طراحی داخلی ویلا می رسیم با همان الگوی پوب و رنگ سفید. در ابتدای ورودی یک باکس دکوری که تو رفتگی در دیوار دارد وجود دارد . که با چوب ودیوار سفید آجری ساخته شده است .

طراحی ویلایی با چوب

در سراسر خانه استفاده ماهرانه از چوب به چشم میخورد که زیبایی خاص و ویژگی خاص این طراحی داخلی می باشد. تمام چهارچوب پنجره ها و در ها و خیلی از کتابخانه ها و دیوار ها و کمد ها هم از چوب می باشند که بسیار زیبا طراحی شده اند .

طراحی ویلایی با چوب

در پشت خانه نشیمن است که نمایی از دریا در نشیمن دیده می شود به وسیله یک در شیشه ای بزرگ با چارچوب چوبی نشیمن به سمت حیاط خلوت باز می شود میبینید که استفاده از متریال چوب چه نقش موثری در زیبایی و لوکس بودن خانه دارد و همچنین شادابی و جوان پسند بودن هم در این طراحی به خوبی ملموس است.

طراحی نشیمن هم همانطور که می بینید بسیار زیبا و خاص است و با مبلمان قهوه ای رنگ که به رنگ چوب استفاده شده در چار چوب ها نزدیک است طراحی شده است.

طراحی ویلایی با چوب

همانطور که میبینید خانه در یک زمین شیب دار ساخته شده است .پس حیاط خلوت که سطح پایین تری نسبت به خود ویلا دارد با سنگ های ماسه ای تزیین شده و یک منظر گیاهی به صورت پلکانی در آن طراحی شده است

طراحی ویلایی با چوب

به آشپز خانه می رسیم طراحی فوق العاده ساده و لوکس آن قابل توجه است. کابینت های چوبی و ما بقی قسمت ها از سنگ خاکستری روشن تشکیل شده . همچنین جزیره آن به عنوان میز صبحانه خوری هم کار برد دارد که امروزه این ایده بسیار در کشور ما هم اجرا می شود و یک بهینه سازی در استفاده از فضا می باشد .

طراحی ویلایی با چوب

در پشت نشیمن هم فضای ناهار خوری وجود دارد. با یک میز هشت نفره ساده چوبی لذت خاص غذا خوردن را  دو چندان می کند.

طراحی ویلایی با چوب

آنچه در طراحی این خانه می بینید سادگی در طراحی است که بسیار زیبا می باشد که اشاره به ضرب المثل قدیمی زیبایی در سادگی است دارد که تصدیق این گفته را ما در طراحی این خانه می بینیم .

طراحی ویلایی با چوب

در مرکز خانه یک حیاط خلوت وجود دارد که کف آن چمن کاری شده .این حیاط خلوت هم تاثیر مهمی در روشنایی و نور پردازی خانه دارد و هم فضایی امن و زیبا برای باززی بچه ها می باشد یا حتی نگه داری سگ ها.

بعضی از سطوح بیرونی خانه به صورت مشبک و سوراخ های ریز می باشند که هم نور را وارد خانه می کند هم دیدی از بیرون ندارند که کاربری خوبی نسبت به پنجره دارند

طراحی ویلایی با چوب

حمام هم بسیار زیبا شکیل طراحی شده که دارای دو روشویی و یک وان در پشت دیوار روشویی ها می باشد و. یک دیوار حمام هم کاملا آینه می باشد که حس دو برابر شدن فضا را القا می کند.

طراحی ویلایی با چوب

در مجاورت حمام هم یک فضای کوچک راهرو مانند وجود دارد ک کمد های کف تا سقف بزرگ دارد . حمام دیگر این ویلا هم مانند دیگر قسمت های ویلا بسیار ساده طراحی شده است . یک روشویی سنگی ساده در این جا وجود دارد و فضای دوش حمام هم کاملا از سنگ می باشد.

طراحی ویلای لاکچری ، چیزی بیشتر از یک جاگذاری ساده اتاق‌ها و پلکان است و نیاز به تجربه و تبحر شرکت مهندسی معماری و طراحان نقشه‌کشی آن دارد. در برخی اوقات هم خود کارفرما با پیشنهاد‌های عجیبی که می‌دهد، باعث می‌شود تا طراحی خانه از قوانین عمومی پیروی نکرده و طرحی منحصر به فرد را ایجاد کند. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با پادیر گستر تماس بگیرید.

منبع: وبلاگ پادیر گستر البرز

 

طراحی نقشه ویلا, مطالب عمومی ,
About شرکت پادیرگستر البرز

شرکت پادیرگستر البرز یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تخصصی برای انعقاد قراردادهای طراحی و اجرا و مدیریت پیمان می‌باشد که با اتکا به مهندسین تحصیل کرده و باتجربه خود، توانسته است گامی بلند در صنعت ساختمان استان البرز بردارد. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 02634472525 یا 09356607500 تماس گرفته یا به شناسه شرکت ساختمانی و مهندسی پادیرگستر البرز به آدرس t.me/padirgostaralborz پیام دهید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *