طراحی داخلی یک کلبه کوچک

مرداد 27, 1397

طراحی داخلی یک کلبه کوچک

استودیو معماری board & vlleum  یک کلبه کوچک برای  گذراندن یک اخر هفته خوب و آرام طراحی کرده است این کلبه کوچک نیز خود یک فضای حیاط خلوت دارد و یک جکوزی در آن که در ادامه به بررسی کل این کلبه می پردازیم.

این کلبه دقیقا جایی است برای این که افراد به توانند لحظاتی رابا آرامش سپری کنند، مطالعه کنند و یا غروب آفتاب در اتاق شیشه ای بنشینند و لحظاتی هم با  یک دیگر چای یا قهوه نوشیدن سپری کنند و به آرامش برسند.

طراحی داخلی یک کلبه کوچک

حیاط این مجموعه نیز دارای ویژگی ها و زیبایی های خاصی است که به برسی ان ها می پردازیم .

در حیاط استفاده از متریال چوب در حصار و بدنه جکوزی و یک نشیمن کوچک دیده می شود که زیبایی خاصی به فضای حیاط داده است. چمن کاری هم بسیار هوشمندانه در کنار متریال چوب خود را نشان می دهد

طراحی داخلی یک کلبه کوچک

نردبان تاشو هم برای رفتن به بالای خانه جایی که یک تخت در آن قرار دارد ،تعبیه شده . و یک پنجره سقفی در اینجا موجود است که در شب میتوان از آنجا برای تماشا کردن ستارگان استفاده کرد و لذت برد.

طراحی داخلی یک کلبه کوچک

این کلبه با این که مساحت بسیار کمی دارد اما کاربری بسیار بالایی دارد و در عین حال طراحی معماری داخلی بسیار زیبایی هم دارد که اگر شما بخواهید چند روزی از اخرهفته تان را در اینجا بگذرانید بعید است که حوصله تان سر برود.

طراحی داخلی یک کلبه کوچک

طراحی داخلی یک کلبه کوچک

در زیر تخت یک نشیمن دیگر هم وجود دارد و همچنان سقف زیر تخت یک طرح بسیار زیبا دارد که هالوژن ها در آن مخفی شده اند  و به زیبایی این فضا کمک شایانی کرده است. میبینید که در طراحی معماری داخلی این کلبه رنگ آبی به زیبایی خود را نشان می دهد و استفاده هوشمندانه و هنرمندانه این رنگ نقطه قوت این طراحی داخلی می باشد.

در بین قفسه های کتابخانه درب حمام وجود دارد. وارد حمام می شویم و به بررسی طراحی داخلی ان می پردازیم.

طراحی داخلی یک کلبه کوچک

کاشی های کف همان کاشی کاری در فضای اصلی است . اما دیوار ها یک کاشی کاری خاص و زیبا را داراست و همچنین طراحی جالب چراغ حمام بسیار مورد توجه است. و ترکیب رنگ سفید و سیاه هم رنگ انتخاب شده برای حمام است.ضمنا قسمت توالت به وسیله یک دیوار شیشه ای با چارچوب  سیاه رنگ از حمام جدا شده است. این رنگ سیاه چارچوب  در دوش و شیر آب و چراغ ها هم استفاده شده که تناسبب رنگ را در طراحی نشان میدهد .

رنگ سیاه در کل فضای اصلی کلبه هم به صورت خاص و ظریف بکار برده شده است که نشان از بکار گیری خوب و بجا از رنگ می باشد.

طراحی داخلی و لاکچری، چیزی بیشتر از یک جاگذاری ساده اتاق‌ها و پلکان است و نیاز به تجربه و تبحر شرکت مهندسی معماری و طراحان نقشه‌کشی آن دارد. برخی اوقات هم خود کارفرما با پیشنهاد‌های عجیبی که می‌دهد، باعث می‌شود تا طراحی خانه از قوانین عمومی پیروی نکرده و طرحی منحصر به فرد را ایجاد کند. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.

منبع: وبلاگ پادیر گستر

طراحی نقشه ویلا , ,
About شرکت پادیرگستر البرز

شرکت پادیرگستر البرز یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تخصصی برای انعقاد قراردادهای طراحی و اجرا و مدیریت پیمان می‌باشد که با اتکا به مهندسین تحصیل کرده و باتجربه خود، توانسته است گامی بلند در صنعت ساختمان استان البرز بردارد. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 02634472525 یا 09356607500 تماس گرفته یا به شناسه شرکت ساختمانی و مهندسی پادیرگستر البرز به آدرس t.me/padirgostaralborz پیام دهید.