بازسازی خانه در کرج

اسفند 11, 1400

بازسازی خانه در کرج

زندگی شهری و هزینه‌های بالای تامین مسکن در شهر های بزرگ مانند کرج و تهران باعث می‌شود تا خودبخود هزینه‌های جابجایی و حتی خرید و فروش خانه برای بیشتر افراد بسیار بالا برود. این در حالی است که در شهر های باسابقه زیاد، خصوصا در محله‌های قدیمی‌تر، از یک سو ارزش خود ملک به عنوان ترکیبی از خود ساختمان و ملک داخل ان بالا برود و از سوی دیگر هزینه‌های ساخت به قدری زیاد شود که عملا امکان ساخت یک خانه جدید وجود نداشته باشد. در اینجاست که می‌بینیم بازسازی خانه در کرج ، هم باعث کاهش هزینه ها و هم باعث سرعت عمل و حتی افزایش ایمنی خانه می‌شود.

خصوصا اینکه بسیاری از متریال‌های جدید، نه تنها سبک‌تر وساده تر از متریال‌های قدیمی ساخت و ساز هستند، بلکه نصب و استفاده از آنها هم سریع‌تر است و گاهی اوقات حتی از متریال‌های قدیمی هم ارزان تر تمام می‌شوند.

از سوی دیگر، در برخی از مناطق کرج مانند مهر‌شهر، خانه‌های قدیمی وجود دارند که ارزش ملکی بالایی دارند، اما ساختمان‌های آنها قدیمی شده‌اند و بازسازی خانه در مهرشهر به ساکنان بعدی خانه کمک می کند تا علاوه بر تجربه یک زندگی مدرن در این مناطق، ارزش ملک خود را چند برابر کنند.

بازسازی خانه در کرج چند سالی است که توسط گروه‌های مختلف معماری و عمران انجام می‌پذیرد و نام خیلی از این گروه‌ها و شرکت‌ها را می‌توانید در وب‌سایت‌ها و نیازمندی های اینترنتی و آنلاین پیدا کنید.

شرکت‌های بازسازی در کرج معمولا عملیات بازسازی از صفر تا صد ساختمان را عهده دار می شوند و در ازای این کار، طبق قراردادی که با شما منعقد می کنند به ازای هر متر مربع خانه هزینه ای را دریافت می نمایند. عوامل بازسازی خانه در تهران با توجه به مصالح مورد استفاده در پروژه، هزینه های مربوطه را در سه سطح طبقه بندی نموده اند.

این سطوح هزینه عبارتند از سطح سوپر لوکس، سطح درجه یک و سطح درجه دو. همان طور که از عنوانشان مشخص است سوپرلوکس بیشترین هزینه را دارد. شما می توانید با توجه به توانایی مالی خود یکی از این سه گزینه را انتخاب نمایید.

پیدا کردن یک شرکت ساختمانی برای بازسازی خانه در کرج

آینده نگری و داشتن اطلاعات کافی در زمینه ی بازسازی خانه، به ویژه هنگامی که قصد ایجاد تغییرات اساسی در ساختمان‌تان را دارید بسیار مهم است. پیش از آغاز کار بهتر است در مورد طرح دلخواه و آنچه که منطبق بر نیاز و سلیقه ی شماست به خوبی تحقیق و جستجو کنید. بسیاری از وب‌سایت‌ها و کانال‌های اینترنتی منابع خوبی در این زمینه منتشر می‌کنند.
به عنوان مثال در کانال اینستاگرام پادیر گستر نمونه‌های نوسازی و بازسازی ساختمان در کرج و البته در نقاط مختلف جهان را معرفی کرده ایم. شما می‌توانید با بررسی پروژه‌های دیگر، نظرات خود را درباره کارهایی که پیش رو دارید یادداشت نمایید.

هر چقدر زمان بیشتری برای برنامه ریزی دقیق اختصاص دهید نتیجه بهتری خواهید گرفت. به طور کلی بازسازی خانه و تغییر دکوراسیون آن کاری بسیار جذاب است. اما در صورتی که بازسازی خانه و تغییر دکوراسیون را بدون طرح آماده شده از نیاز ها و ایده هایتان شروع کنید، پروژه بازسازی خانه‌تان ممکن است برای شما بسیار خسته کننده و پر هزینه شود.

همیشه این سوال‌ها در ذهن صاحب ملک وجود دارد که این کار را از کجا باید شروع کنم؟ هزینه ی تمام شده ی آن چقدر می‌شود؟ بعد از بازسازی، ساختمان من چه شکلی می شود؟ چه مقدار بودجه باید برای بازسازی در نظر بگیرم؟ چگونه بفهمم که پیمانکار، همان نمونه ی نشان داده شده در نمونه ی کار را تحویل من می دهد؟ و چطور قبل از خرید وسایل دکوراسیون خانه میتوان فهمید که این وسایل با دکور خانه ی من جور است یا نه؟

اینطور وقت ها خیلی ها به سراغ دوستان و آشنایان خود می‌روند و سعی می‌کنند از تجربه آنها در کار با گروه بازسازی و نوسازی که قبلا برایشان کار انجام داده‌اند را بپرسند. اما این تنها بخش بسیار بسیار کوچکی از شرکت‌های بازسازی و نوسازی است که در کرج یا در شهر‌های دیگر فعالیت می‌کنند.

قعطلا صدها و هزاران شرکت فعال در این زمینه هستند که ممکن است هیچوقت با انها آشنا نشوید و به این ترتیب شانس تجربه یک پروژه باکیفیت و مناسب را از دست بدهید.

نگران نباشید. در قدم اول، تصمیم‌گیری و رویاپردازی برای بازسازی خانه ی خود را شروع کنید. رویاهایتان را با کمک یک پیمانکار ساختمان یا گروه مهندسی معتبر روی کاغذ بیاورید. روی اینترنت سرچ کنید و با گرفتن مشاوره از یک گروه پیمانکاری حرفه‌ای در کرج، خانه خود را به نحو احسن بازسازی کنید.

برنامه ریزی قبل از شروع کار باعث میگردد تا امکان خطا در طول عملیات بازسازی کاهش بیابد و از تخریب مجدد و صرف هزینه های اضافی اجتناب کنید. به عنوان مثال ما در گروه ساختمانی پادیر گستر بر اجرای دقیق خواسته های مشتری و طرح تعیین شده تاکید داریم. ما همیشه تلاش می کنیم تا بازسازی خانه به صورت استاندارد و طبق نظر و سلیقه شما انجام شود. بهرحال این شما هستید که می خواهید در آن خانه زندگی کنید.

قیمت بازسازی خانه در کرج

حداقل در چند سال اخیر، قیمت بازسازی در کرج یک قیمت متعادل و ثابتی نبوده است. حتی پیش آمده است که با شروع بازسازی یک ساختمان، هزینه‌های برآورد شده برای آن تغییر کرده و وقتی به میانه‌ یا پایان پروژه رسیده‌ایم، بیش از 20 تا 30 درصد افزایش قیمت در کار داشته‌ایم!

اگرچه آینده را کسی ندیده است، اما تجربه ما در بازسازی خانه در کرج و تهران به ما این امکان را می‌دهد تا بخشی از هزینه‌ها را با پیش‌بینی بازار، جبران کنیم.

کسانی که در امر بازسازی خانه فعال هستند تغییر و نوسازی در مواردی مانند کفپوش، کابینت، سقف کاذب، کاغذ دیواری، سرامیک، لوله کشی و … را جزو بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه حساب می کنند. هر کدام از این موارد با توجه به کیفیت متریال بکار رفته در آن و دستمزد اجرا، چندین نرخ متفاوت خواهد داشت. البته پیمانکاران، متراژ ساختمانی که این پروژه در آن انجام می شود را نیز در نظر می گیرند و هر چقدر پروژه بزرگ‌تر و سنگین‌تر باشد، معمولا قیمت مناسب‌تری را به نسبت متراژ ساختمان ارائه می‌دهند.

ما سعی می‌کنیم با پیمانکارانی کار کنیم که هزینه‌های پروژه‌های بازسازی کوچک را هم با قیمت مناسبی برای ما انجام دهند.

ایده برای بازسازی خانه در کرج

وقتی به کانال‌های اینستاگرامی نگاه می‌کنید، ممکن است فکر کنید که بازسازی خانه‌ها در شهر‌های بزرگ مانند کرج، اصلا شبیه به بازسازی خانه‌های ویلایی در شهر های کوچک و ییلاقی در کشور های دیگر نیست و نتیجه کار هیچوقت به ان زیبایی نخواهد شد. یا اینکه مجبور خواهید بود هزینه‌های گزافی را برای این کار اختصاص دهید تا نتیجه خوبی بگیرید.

اما برای بازسازی خانه، چند ایده ی ساده و کم هزینه هم می تواند تغییر زیادی در دکوراسیون داخلی به وجود آورد و نیازی به دکوراسیون و وسایل پر خرج نیست. عین مثال‌های “سادگی در عین زیبایی” ، با ساده ترین وسایل هم شما می توانید دکوراسیون خانه ی خود را به گونه ای تغییر دهید که جلوه منزل و ساختمان شما را چند برابر کند. به عنوان مثال به موارد زیر توجه کنید:

  • اگر از دیوارهایی با رنگ کرم یا سفید خسته شده اید استفاده از برچسب های دیواری می تواند رنگ و طرح جدیدی به فضای اتاق شما بدهد.
  • نورپردازی اصولی نقش مهمی در روشنایی خانه دارد. اگر هنوز از لامپ های قدیمی استفاده می کنید، بهتر است آنها را با نورپردازی های جدید جایگزین نمایید.
  • نقش دستگیره درها و کابینت ها در زیبا جلوه دادن آنها بسیار مهم است. دستگیره های قدیمی را با انواع مدرن آن که در طرح ها و سایزهای گوناگون وجود دارد تعویض کنید.
  • اگر فضای آشپزخانه ی شما کوچک است و به دنبال جای بیشتری برای میز غذاخوری هستید به جای استفاده از میز و صندلی بزرگتر، در آشپزخانه می توانید از نیمکت استفاده کنید. خرید یک نیمکت بسیار ارزان تر از خرید میز و صندلی است. برای کمتر کردن هزینه ها، شما می توانید برای نیمکت های دست دوم خریداری کنید و آنها را به یک کارگاه رنگ‌آمیزی بدهید تا متناسب با فضای آشپزخانه خودتان رنگ کند.
  • از گیاهان برای تزئین خانه خود استفاده کنید. پرورش گیاهان در خانه علاوه بر زیبایی و شادابی خودتان، جلوه ی بسیار زیبایی به خانه ی شما می دهند. یک گلخانه کوچک در گوشه ای از خانه یا چند گلدان گل در گوشه کنار خانه متناسب با دکور، می تواند دکوراسیون شما را از حالت یکنواختی خارج کند.

همانطور که می‌بینید گاهی برای بازسازی خانه، تغییرات خیلی بزرگی هم لازم نیست و چند تغییر کوچک در فضا نتیجه ی چشمگیری خواهد داشت. ما شاید گاهی اوقات درگیر پروژه‌های بزرگی باشیم که عملا وقت و هزینه ای چندین برابر یک نوسازی کوچک را نیاز دارد. اما همیشه این زمان را می‌گذاریم و برای پروژه‌های بسیار کوچک هم به شما مشاوره می‌دهیم.

بهرحال شما هم ممکن است روزی تبدیل به یکی از مشتریان ثابت ما در ساخت و ساز شوید و به همین خاطر هم امروز با افتخار و خرسندی در خدمت شما هستیم تا حتی درباره همین تغییرات کوچک هم به شما کمک کنیم.

مثال‌هایی برای بازسازی خانه در کرج

به جای اضافه کردن کابینت به آشپزخانه که یکی از موارد بسیار پرهزینه در امر بازسازی خانه است، می توانید از قفسه ها و شلف های دیواری که آویز و آب چکان دارند و مخصوص آشپزخانه اند استفاده کنید. این شلف ها جای کمتری می گیرند و کم هزینه هستند. البته اگر از نوع چوبی یا ام دی اف آن خریداری میکنید، مواظب باشید و نوع مرغوب آن را بخرید تا با ریختن مایعات باد نکند و خرج دیگری روی دستتان نگذارد.

به جای رنگ کردن تمام دیوارهای خانه، فقط یک دیوار را رنگ کنید. البته این بدان معنا نیست که یک دیوار خانه تان را به هر رنگی در بیاورید، یکی از دیوار های خانه که فکر میکنید خاص تر و مناسب تر از بقیه است و اگر رنگ شود جلوه ی خاصی به خانه تان می دهد را یک رنگ که به دکوراسیون خانه ست میشود بزنید ” مثلا دیوار پشت میز تلویزیون یا دیواری که قاب عکس ها و ساعت خانه به آن آویزان است .از جعبه های چوبی وسایل قدیمی یک یا چند قفسه ی زیبا بسازید و آن ها را آویزان کنید. قفسه های دست ساز با رنگ های خاص جلوه ای منحصر به فرد به خانه ی شما می دهند.

امروزه خانه ها از حالت سنتی خارج شده و دکوراسیون مدرن در اکثریت آنها دیده می شود. در خانه های مدرن، استفاده از هر نوع وسیله ای حتی ساده ترین وسیله ها می تواند در زیبایی خانه ی شما تاثیر گذار باشد؛ پس نیازی به هزینه های گزاف نیست. شما می توانید با چند ایده مانند آنچه در بالا توضیح دادیم، خانه تان را طبق سلیقه ی خود دکوربندی کنید.

این ایده های ساده می تواند حال و هوای خانه شما را عوض کنند. اما برای تغییرات اساسی نیاز دارید تا با افراد با تجربه و خبره‌ای که در این زمینه فعال هستند مشورت نمایید. کارشناسان شرکت پادیر گستر البرز، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بازسازی در استان البرز و شهر کرج،  آماده پاسخگویی به سوالات شما برای انتخاب بهترین ایده بازسازی هستند.

برای بازسازی خانه چکار کنیم؟

ایجاد فضاهای جدید در محیط زندگی می تواند موجب بالا رفتن ارزش خانه شما گردد. اگر از فضاهای خانه به درستی استفاده نکنید موجب می شود به هنگام فروش، خریداران خانه شما را نپسندند. بنابراین هنگام ساخت فضاها در نظر داشته باشید که شما و ساکنان خانه بیشتر وقت خود را در چه بخش هایی از خانه سپری می کنید، سپس همان بخش ها را توسعه دهید.

از متریال مقاوم و درجه یک استفاده کنید. استفاده از متریال و مصالح با کیفیت موجب می گردد تا پس از گذشت چند سال از بازسازی، خانه شما طراوت و زیبایی خود را از دست ندهد. این یعنی پولتان را بیهوده هدر نداده اید.

به آشپزخانه توجه ویژه ای داشته باشید. آشپزخانه محیطی است که بیشترین ترافیک و استفاده را دارد. بنابراین مهم است که در هنگام بازسازی خانه بیشترین تمرکز و دقت را برای بروز رسانی آن قرار دهید. اگر کابینت ها فرسوده شده اند آنها را تعویض کنید ولی اگر هنوز قابل استفاده هستند و می شود آنها را رنگ کرد بهتر است در هزینه خود صرفه جویی نموده و با یک رنگ آمیزی زیبا، جلوه ای تازه به آشپزخانه خود ببخشید.

در فرآیند بازسازی خانه، اولویت ها را مشخص نمایید. بدین معنی که تعیین کنید کدام قسمت از خانه اهمیت بیشتری دارد و باید قبل از بخش های دیگر خانه بازسازی شود. ما در پادیر گستر معمولا وقتی می‌خواهیم هزینه‌ها و زمانبندی بازسازی یک خانه را اولویت بندی کنیم، بخش های مختلف خانه را به منظور بازسازی به ترتیب زیر اولویت می‌دهیم:

  • ۱- آشپزخانه
  • ۲- سرویس بهداشتی
  • ۳- پذیرایی و نشیمن
  • ۴- اتاق ها

این روز‌ها خیلی کم پیش می‌آید که آشپزخانه از فضای اصلی نشیمن قابل مشاهده نباشد. به همین دلیل بازسازی آشپزخانه تاثیر زیادی روی زیبایی کل خانه می‌گذارد. همچنین سرویس های بهداشتی معمولا خیلی سریع تر از نشیمن و پذیرایی قدیمی می‌شوند و معمولا بیشترین آسیب را هم به خود سازه می‌زنند. به همین دلیل هم بعد از چند سال، باید با متریال‌های جدید بازسازی شوند.

از سوی دیگر نوسازی نشیمن و پذیرایی معمولا دارای پیچیدگی های بیشتری است و گاهی اوقات نیاز به تغییرات اساسی و حتی تغییر شکل نقشه دارد. به همین دلیل هزینه نوسازی آن بیشتر و زمان آن طولانی تر از بخش‌های دیگر است.

نهایتا اتاق ها هستند که در اغلب موارد اهمیت کمتری برای ساکنان دارند و صرفا اگر نیاز به نوسازی کامل داشته باشند، به سراغ اتاق‌ها می‌روند.

مراحل بازسازی خانه در کرج:

۱- مشورت با شرکت های باتجربه و متخصص در زمینه بازسازی خانه در کرج مانند پادیر گستر

برای آگاهی از هزینه های بازسازی و اجرای طرح هایی که برای تغییر دکوراسیون در نظر دارید نیاز است تا با یک گروه متخصص و فعال در این زمینه مشورت کنید. اگر محل زندگی شما نیاز به تغییرات اساسی دارد حتما برای طراحی و اجرا بازسازی با یکی از شرکت های معتبر و خوشنام قرارداد منعقد کنید. ما  برای بازسازی در کرج شرکت پادیر گستر البرز را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

۲- تخریب قسمت هایی که نیاز به بازسازی دارد

اگر در تخریب ساختمان، نکات ایمنی و اصول مهندسی رعایت نشود، ممکن است مال و جان شما در معرض خطر و آسیب قرار بگیرد. بنابراین کمک گرفتن از یک گروه تخریب حرفه ای که کارشان را درست انجام دهند، می تواند خیال شما را بابت این کار راحت کند.

۳- با توجه به نیاز خود عملیات ساخت را شروع کنید

وقتی عملیات تخریب به پایان رسید، ساخت شروع می شود. توجه داشته باشید که هنگام بازسازی اصول مهندسی و استانداردهای لازم رعایت شوند تا در آینده به مشکل بر نخورید. شما بهتر از هر کسی می دانید که محل زندگیتان چه ایرادات و اشکالاتی داشته است. پس به صورت کامل و دقیق این عیب ها را به مهندسان و مجریان پروژه بازسازی انتقال دهید تا آنها بتوانند بهترین تصمیم را برای برطرف کردن آنها اتخاذ کنند.

۴- عملیات نازک کاری و زیباسازی فضای داخلی

این دقیقا همان جایی است که ما از سلیقه و تجربه خودمان برای زیباتر کردن نتیجه کار استفاده می‌کنیم. البته پیش از اینکه بخواهیم جایی را تغییر دهیم، نقشه آن را به صورت سه‌بعدی و کاملا واقعی، برایتان طراحی می‌کنیم تا بتوانید انچه قرار است تغییر کند را از قبل ببینید!

نکات اولیه مراحل بازسازی خانه در کرج

در این مرحله اگر دیوارها نیاز به گچ کاری داشته باشند باید از بهترین گچ موجود در بازار برای این کار استفاده شود تا کیفیت خود را با گذشت زمان حفظ نماید. در بازسازی ها معمولا از کناف برای ایجاد سقف کاذب استفاده می کنند. این پوشش به همراه نورپردازی هایی که در آن اجرا می شود می تواند فضای اتاق شما را دگرگون کرده و نورپردازی شگفت انگیزی ایجاد نماید.

در مرحله بعد نیز باید دیوارپوش و کفپوش باکیفیت و مناسب، انتخاب و اجرا شوند. در بازار انواع مختلفی از آنها با قیمت های متفاوت وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید طرح های مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

  • نکات مهم در بازسازی خانه

قبل از رنگ آمیزی از انتخاب رنگ مورد نظر خود اطمینان پیدا کنید تا پشیمان نشوید. رنگ مرغوب بخرید و از رنگ های نامرغوب و تاریخ گذشته استفاده نکنید. از ترکیب رنگ ها برای جلوه ی زیباتر استفاده کنید و از طرح های زیبای رنگ آمیزی که به تازگی روی کار آمده اند بهره ببرید. پنجره ها را فراموش نکنید و به یاد داشته باشید تعبیه ی پنجره ها در زیبایی دکوراسیون خانه شما نقش مهمی دارند.

بهتر است رنگ پنجره ها یک رنگ خنثی مانند سفید باشد تا هم جلوه بهتری به خانه بدهد و هم روی زیبایی بخش‌های دیگر خانه تاثیری نگذارد شود. اگرچه پرده‌ها بخشی از بازسازی خانه محسوب نمی‌شوند و خودتان باید آنها را انتخاب و نصب کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم آنها را هم متناسب با دکوراسیون و نقشه طراحی شده خانه انتخاب کنید تا زیبایی بازسازی خانه ی شما را چند برابر کند.

بازسازی آشپزخانه

روش های هوشمندانه ای برای ایجاد نو تر به نظر رسیدن و تغییر و تحول آشپزخانه وجود دارد. شما با این تغییرات ساده، آشپزخانه قدیمی خود را به محیطی جدید و مدرن تبدیل می نمایید.
و در نظر داشته باشید که جهت تعویض کابینت ها اگر شما طرفدار سبک کلاسیک می باشید کابینت ممبران پیشنهاد ما به شما می باشد و اگر طرفدار سبک مدرن هستید کابینت های گلاس را پیشنهاد می کنیم.

نکات مورد توجه در بازسازی آشپزخانه:

  • نوسازی درب های کابینت
  • استفاده از ابزار ها و وسایل جدید و مدرن
  • نو سازی کف آشپزخانه
  • تعیین ارتفاع مناسب کابینت ها
  • ساختن یک کانتر زیبا برای ورودی آشپزخانه
  • استفاده کردن از ساختار جزیره ای
  • ایجاد همخوانی با دیگر اجزای آشپزخانه

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام در درجه اول باید اولویت بندی نمود، از جمله متداول ترین مراحلی که در فرایند بازسازی حمام و سرویس بهداشتی انجام می گیرد اول عایق بندی دیوار و کف ها، تعمیر لوله کشی ها و تاسیسات، نقاشی دیوارها و تعویض کاشی ها، تعویض شیر آلات ها، بازسازی تهویه این مکان ها، جابه جایی کاسه توالت با فرنگی و طراحی قفسه ها و…. می باشد . البته باید به این نکته توجه نمود که این فضا ها را با عناصری کم هزینه باید تزئین نمود به فرض مثال می توان برای زیبا تر کردن فضای داخلی یک حمام از یک گلدان، حوله و یک قالیچه مناسب استفاده کرد و آراستگی و زیبایی خاصی را به حمام داد.

بازسازی اتاق خواب

بازسازی اتاق خواب معمولا متناسب با سلیقه فردی که از آن اتاق استفاده می کند انجام می پذیرد. معمولا در اتاق خواب کودک به خصوص اتاق کودک دختر از رنگ های روشن و شاد استفاده می شود. در منزل های قدیمی معمولا کمد دیواری ها از طریق دیوار کشی و چهارچوب فلزی انجام می شد که این مصالح و قطر دیوار های کمدها فضای زیادی از اتاق را اشغال می نمود اما امروزه در بازسازی اتاق خواب از کمد دیواری های ام دی اف که قطر دیوار های آن ها بسیار کم اما با مقاومت بالا می باشد استفاده می شود.

در نظر داشته باشید که در فرایند بازسازی اتاق خواب ابتدا محل قرارگیری و ابعاد کمد دیواری را مشخص می کنند. کمد دیواری یکی از مهمترین عناصر یک اتاق خواب می باشد که اندازه و متراژ آن وابسته به تخت خواب می باشد , به فرض مثال اگر تخت خواب یک نفره باشد کمد دیواری بزرگ تر و متراژ آن بیشتر می باشد و اگر تخت خواب دو نفره باشد کمد دیواری کوچک تر در نظر گرفته می شود.

نکات پایانی بازسازی خانه در کرج

رنگ هایی مانند سفید و مشکی که با هر ترکیب رنگی ست می شود از پرکاربرد ترین رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون خانه هاست. از این رنگ ها در لوازم جانبی دکور خود استفاده کنید. اگر اتاق خانه ی شما کم نور است از آینه هایی با ابعاد بزرگ در جهت انعکاس نور استفاده کنید. انعکاس نور در اتاق باعث پر نور تر دیده شدن می شود و به زیبایی هرچه تمام تر اتاق نیز کمک می کند.

مبلمانتان را در قسمتی از خانه قرار دهید تا زیاد دست و پا گیر نباشند. نیاز نیست که مبل ها را در تمام بخش های خانه پخش کنید، در یک قسمت دنج منزلتان یک دست مبل به صورت اتاق کنفرانس یا گفت و گو بچینید و میز تلویزیون را در صدر آن قرار دهید. علاوه بر شیک بودن، یک جای دنج برای گفت و گو و تماشای تلویزیون هم به وجود می آورید.

مرحله آخر چیدن وسایل خانه در مکان های مناسب است. شما ممکن است هزینه زیادی بابت بازسازی خانه خود متحمل شده باشید ولی اگر چیدمان وسایل خانه به درستی انجام نشود، تغییرات انجام شده به چشم نمی آید.

اگر به فکر بازسازی خانه در کرج هستید، کارشناسان با تجربه شرکت پادیر گستر البرز آماده اند تا در این زمینه به صورت رایگان به شما مشاوره دهند. پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا درباره آینده صحبت کنیم 🙂

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

آموزشی, مطالب عمومی
About PadirAdmin

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *