[layerslider id=”5″]

طراحی معماری ساختمان

طراحی نمای ساختمان ، با توجه به رقابت بازار مسکن و همچنین بالا رفتن توقع و سلیقه کارفرمایان امری ضروری به شمار می‌رود. در حقیقت نمای ساختمان یکی از مهم ترین عناصر در طراحی و زیباسازی می‌باشد و اجرای دقیق آن باعث افزایش عمر ساختمان و حفظ بازار فروش آن هم می‌شود. مهندسین مشاور معماری پادیر گستر البرز با توجه به ضرورت این نکات و با بهره گیری از دانش روز معماری و آمیختن آن با خلاقیت و تجربه آکادمیک پرسنل خود، اقدام به ارائه خدمات تخصصی طراحی نمای ساختمان نموده و همواره سعی دارد تا نیازهای کارفرما را به خوبی شناسایی کرده و با تعهد دقیق، درخواست های شما عزیزان را به ثمر برساند.

 

از جمله انواع طراحی‌های نمای ساختمان که شرکت پادیر گستر در آنها تبحر و تجربه طولانی مدتی دارد، می توان به نمای ساختمان سنگی ، نمای ساختمان رومی و همچنین نمای ساختمان ویلایی و نمای ساختمان مدرن اشاره کرد. در کنار این موارد می توان به طراحی نمای ساختمان یک طبقه و دو طبقه و چند طبقه، طراحی نمای ساختمان تجاری، و طراحی نمای ساختمان ادارای، مجتمع های مسکونی و … که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند، اشاره نمود.

ویژگی های منحصر به فرد پادیر گستر البرز :

20 سال سابقه کار

نیروی متخصص

مشاوره و برآورد پروژه

زمان بندی دقیق

تماس با پادیر

جهت ارتباط با شرکت پادیر گستر البرز می توانید از طریق تلفن ، موبایل و شبکه های اجتماعی با ما ارتباط برقرار نمایید:

ساعات کاری : 8 الی 18

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه

شرکت مهندسی ساختمانی “پادیرگستر البرز” از سال 1378 به‌عنوان یک شرکت ساختمانی با مسئولیت محدود تأسیس شده و با شماره 20842 در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری استان البرز به ثبت رسیده است. مدیریت باتجربه، پرسنل فنی و دانشگاهی، تجهیزات به روز و ماشین‌آلات ساختمانی پیشرفته باعث شده تا شرکت پادیرگستر، با پشتوانه توان مالی مناسب و ابزارهای کنترل کیفی، پروژه‌های ساختمانی بزرگ و ماندگاری را اجرا کند.