تخریب ساختمان قدیمی پروژه ویلایی نظر آباد

دی 30, 1397

تخریب ساختمان قدیمی پروژه ویلایی نظر آباد

همان‌طور که پیشتر هم درباره پروژه ویلایی نظر آباد توضیح دادیم، برای ساخت و طراحی ویلا این ساختمان، امکان پیاده‌سازی یک نقشه جدید وجود نداشت. به همین منظور تلاش گروه پادیر گستر بر این بود تا بتواند با حفظ چارچوب و ساختار اصلی نقشه ویلا ، طراحی جدیدی را که برای آن ارائه کرده بود پیاده‌سازی کند. نقشه جدید این ساختمان توسط بخش طراحی گروه معماری پادیر گستر به اتمام رسیده و تخریب بخش‌هایی از ساختمان، متناسب با این نقشه آغاز شد.

البته کار تخریب این بنا بیشتر مربوط به فضاهای داخلی آن می‌باشد. به همین دلیل فعلاً نیازی به تخریب نمای ساختمان وجود ندارد و صرفاً دیوار‌ها و بخش‌های داخلی که نیاز به تغییر دارند تخریب گردید. در ادامه می‌توانید  ویدئو‌های تخریب داخل بنا را مشاهده کنید.

مطالب عمومی ,
About شرکت پادیرگستر البرز

شرکت پادیرگستر البرز یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تخصصی برای انعقاد قراردادهای طراحی و اجرا و مدیریت پیمان می‌باشد که با اتکا به مهندسین تحصیل کرده و باتجربه خود، توانسته است گامی بلند در صنعت ساختمان استان البرز بردارد. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 02634472525 یا 09356607500 تماس گرفته یا به شناسه شرکت ساختمانی و مهندسی پادیرگستر البرز به آدرس t.me/padirgostaralborz پیام دهید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *