طراحی خانه کوچک و نقلی

تیر 27, 1400

طراحی خانه کوچک و نقلی

طراحی نمای داخلی این خانه در تایوان، نمونه جالبی از طراحی برای مکان‌های کوچک است. مالکان این خانه اصرار داشتند که یک بخشی از فضای داخلی را به یک دفتر خانگی (Home Office) اختصاص دهند. از آنجا که اتاق اضافی برای این کار در اختیار نبود، طراحان تصمیم گرفتند که بخشی از پذیرایی را تبدیل به دفتر خانگی کنند.

طراحی خانه کوچک

به منظور تأمین نور بهتر از پنجره‌ها، پارتیشنی که این دو بخش را از هم جدا می‌کند، با ارتفاع کم طراحی شد و البته نمایشگر هم روی آن نصب شد تا کاربرد پذیرایی همچنان مانند قبل باقی بماند.

طراحی خانه کوچک

روی دیوار دفتر کار، یک کتابخانه دیواری بزرگ هم کار شده است هم برای نگهداری اسناد و مدارک و همچنین به منظور زیباتر کردن دفتر کار طراحی شده است. در پشت دیواره پارتیشن هم یک میز کار همراه با چند کشو قرار دارد که رو به پذیرایی می‌شود.

کمد دیواری جلوی در ورودی هم طراحی جالبی دارد. هم به خاطر دستگیره روی در عمودی که برش زیبایی خورده است و می‌تواند به عنوان دستگیره استفاده شود و هم بخش پایینی که برای قرار دادن کفش‌ها است و با نور مخفی روشن می‌شود. می‌دانیم که کره‌ای‌ها هم مانند ایرانی‌ها به درآوردن کفش‌ها در هنگام ورود به خانه اهمیت زیادی می‌دهند و این قسمت می‌تواند به عنوان یک الگوی جالب در طراحی‌های ایرانی هم استفاده شود.

 

آشپزخانه که در ابتدای راهروی ورودی قرار دارد، دارای یک اپن کوچک شبیه به جزیره است و میز نهارخوری هم در امتداد آن قرار گرفته تا بهترین استفاده از فضای راهرو انجام شود. این فضا می‌تواند از نور ورودی پنجره‌های بزرگ پذیرایی هم استفاده کند و در عین حال برای روشنی بیشتر دارای نور‌های مخفی و آویز‌های سقفی جداگانه نیز هست.

یک راهروی کوچک هم از کنار آشپزخانه و پذیرایی می‌گذرد و به سمت سرویس‌های حمام و دستشویی و اتاق خواب می‌رود. طراحی اتاق خواب و سرویس‌ها هم بسیار جمع و جور و ساده انجام شده است تا این خانه کوچک و زیبا را خلوت و جذاب نگه دارد.

نظر شما درباره این طراحی خانه کوچک چیست و فکر می‌کنید کدام بخش‌های آن روی زیبایی آن موثرتر بوده است؟

 

ساخت خانه با قیمت‌های بالای زمین و قیمت ساخت سرسام‌آوری که این روز‌ها می‌شنویم، بسیار بالا تمام می‌شود. به همین علت طراحی خانه کوچک این روز ها بسیار پرطرفدار شده است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند چنین خانه‌های پرفروشی را طراحی و اجرا کنند.

ساخت چنین خانه‌های کوچکی، یکی از مواردی است که به نقشه دقیق و حساب‌شده و اجرای کاملاً منطبق بر نقشه نیاز دارد. شما می‌توانید با سر زدن به اینستاگرام پادیرگستر، با ایده‌های نوین دنیای معماری آشنا شوید و برای طراحی و اجرای نقشه ویلا یی شبیه به این می‌توانید روی تجربه و تخصص ما حساب کنید. ما می‌توانیم نقشه اجرایی این ساختمان را هم طراحی کرده و در اختیار خودتان قرار دهیم تا با مدیریت پیمان یا پیمانکاری توسط همکاران دیگر، به راحتی چنین ویلایی را بسازید. برای اطلاعات بیشتر با پادیر گستر تماس بگیرید.

شرکت پادیر گستر با سابقه‌ای نزدیک به 15 سال در صنعت ساختمان و معماری، افتخار دارد تا رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. با ما در تماس باشید.

طراحی داخلی, طراحی نقشه ویلا, مطالب عمومی , ,
About PadirAdmin

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *