طراحی کابینت آشپزخانه ای کوچک با استفاده از فضای کاربردی

مرداد 4, 1397

طراحی کابینت آشپزخانه ای کوچک با استفاده از فضای کاربردی

شرکت طراحی معماری Handwerk Art and Design طراحی بازسازی این اشپز خانه کوچک را در یک اپارتمانی در نیویورک به عهده گرفته است.

طراحی کابینت آشپزخانه ای کوچک با استفاده از فضای کاربردی
مشتریان از طراحان خواستند تا آشپزخانه ای طراحی کنند که هم سازگار با نحوه زندگی و استفاده آنها از آشپز خانه باشد و هم فضای کمی را در خانه اشغال کند این خواسته ها طراحان را به فکر انداخت که چگونه کابینت های خاص را در این آشپزخانه کوچک در نیویورک را طراحی کنند.

طراحی کابینت آشپزخانه ای کوچک با استفاده از فضای کاربردی
طراحان شروع به مطالعه و زیر نظر گرفتن عادت های آشپزی و فضای مورد نیاز این خانواده کردند و سپس طراحی کابینت های کل آشپز خانه را با در نظرگرفتن تمام جزییاتی که از مطالعه و بررسی بدست آورده بودند انجام دادند.
قسمت خاص طراحی، دیوار انتهای آشپز خانه است که بجای اینکه یک دیوار ساده در انتهای آشپز خانه داشته باشیم یک دیوار مشبک که مجموعه ای از چوب های پیگبورد دارد، داریم. که اجازه می دهد تا وسایل اضافی و دست و پا گیر را به آن آویزان کنید. و ذخیره سازی خاصی در فضای آشپز خانه انجام میگیرد.

طراحی کابینت آشپزخانه ای کوچک با استفاده از فضای کاربردی
قسمت دیگر از طراحی کابینت های آشپز خانه مربوط به باکس های باز و بدون در است که می تواند به عنوان جای ادویه جات استفاده شود و بعضی ها هم حتی به عنوان کتابخانه که خود باعث افزایش کارکرد فضا می شود.

طراحی کابینت آشپزخانه ای کوچک با استفاده از فضای کاربردی
ترکیب رنگهای سفید و آبی هم که ترکیب رنگ خاص این آشپزخانه کوچک است کاملا متناسب با این فضا طراحی شده‌اند و زیبایی طراحی کابینت آشپزخانه را دو چندان کرده‌اند.
دیوار پشت گاز و ظرف شویی از کاغذ دیواری های نقطه نقطه استفاده شده که با شکل چوب های پیگبورد در دیوار روبروی آن تناسب دارد. استفاده از رنگ ها در طراحی کابینت ها هم بسیار هوشمندانه و معمارانه صورت گرفته است و با طراحی بخش‌های دیگر خانه همخوانی دارد.

اگرچه طراحی کابینت ، بخشی از طراحی معماری و مهندسی ساختمان محسوب می‌شود، اما معمولا در حیطه کاری مهندسان ساختمان قرار ندارد و بیشتر به عنوان یک پروژه طراحی داخلی و دکوراسیون به آن نگاه می‌شود. اما گروه مهندسی و معماری پادیر گستر البرز، همواره سعی بر این دارد تا با همکاری گروه‌های طراحی داخلی ساختمان، بهترین تجربه از نقشه‌های طراحی ساختمان خود را به ساکنان آن ارائه کند. توجه داشته باشید که طراحی ویلا ی لوکس و لاکچری، چیزی بیشتر از یک جاگذاری ساده اتاق‌ها و پلکان است و نیاز به تجربه و تبحر شرکت مهندسی معماری و طراحان نقشه‌کشی آن دارد. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.

منبع: وبلاگ پادیر گستر

 

مطالب عمومی , ,
About شرکت پادیرگستر البرز

شرکت پادیرگستر البرز یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تخصصی برای انعقاد قراردادهای طراحی و اجرا و مدیریت پیمان می‌باشد که با اتکا به مهندسین تحصیل کرده و باتجربه خود، توانسته است گامی بلند در صنعت ساختمان استان البرز بردارد. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 02634472525 یا 09356607500 تماس گرفته یا به شناسه شرکت ساختمانی و مهندسی پادیرگستر البرز به آدرس t.me/padirgostaralborz پیام دهید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *