هتل ساخته شده از یخ با الهام از “بازی تاج و تخت”

بهمن 2, 1396

هتل ساخته شده از یخ با الهام از “بازی تاج و تخت”

نظرتون چیه که یک شب رو در فضای Game of Thrones در “وینترفل” بگذرونین. مثلا احتمالا کنار دیوار بلند یخی با Night Watchها؟

به تازگی در فنلاند یک هتلی ساخته شده که طراحی فضای داخلی آن، الهام گرفته از سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت و تنها با قطعات بزرگ یخ ساخته شده است. این هتل که هیچ دیوار پیش‌ساخته یا آجری ندارد، در طی یک ماه و به طور کامل از برف و یخ ساخته شده و فضای یخزده سریال بازی تاج و تخت را گرفته است. البته هر سال هتل‌های مختلفی به این شیوه ساخته می‌شوند و امسال نیز این هتل با همکاری شبکه HBO (سازنده سریال GOT) به عنوان هتل یخی 2018 در فنلاند ساخته شده است.

 

بازی تاج و تخت

در این هتل در مجموع 24 اتاق وجود دارد و قیمت اقامت در آن‌ها نیز 200 دلار برای یک شب است. روی دیوارهای اتاق‌ها مجسمه‌های شخصیت‌های GOT و نقشه جهان در آن دوران را می‌بینیم و در سرتاسر فضاهای هتل هم تندیس‌های بزرگی از هیولاها و شخصیت‌های مختلف این سریال طراحی شده است. در طی شب نیز می‌توانید در رستوران یخی، نوشیدنی‌های مختلف همراه با لیوان‌های یخی بخورید و کنار مجسمه‌ها عکس بگیرید.

بازی تاج و تخت

برای جلوگیری از آسیب دیدن دیوار‌ها و تخریب آن‌ها هوای هتل بسیار سرد (حدود منفی 5 درجه سانتیگراد) است و می‌بایست حسابی خودتان را بپوشانید. چون در غیر این صورت واقعاً حس و حال دیوار یخی در سریال را تجربه خواهید کرد! البته یک هتل به نام Lapland هم در همان نزدیکی وجود دارد که در صورت تمایل، بعد از اینکه عطش عکاسی با شخصیت‌های بازی تاج و تخت را آرام کردید، می‌توانید با خیال راحت در اتاق‌های گرم و راحت آن هتل، شب را به صبح برسانید. این هتل تنها تا 8 آوریل باز خواهد بود و احتمالا به سختی می‌توانید یکی از اتاق‌های آن را برای حتی یک شب نیز رزرو کنید.

بازی تاج و تخت

اخبار خارجی , , ,
About شرکت پادیرگستر البرز

شرکت پادیرگستر البرز یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تخصصی برای انعقاد قراردادهای طراحی و اجرا و مدیریت پیمان می‌باشد که با اتکا به مهندسین تحصیل کرده و باتجربه خود، توانسته است گامی بلند در صنعت ساختمان استان البرز بردارد. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 02634472525 یا 09356607500 تماس گرفته یا به شناسه شرکت ساختمانی و مهندسی پادیرگستر البرز به آدرس t.me/padirgostaralborz پیام دهید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *