طراحی ویلا: ساختمان فرنزا Firenze

تیر 10, 1397

طراحی ویلا: ساختمان فرنزا Firenze

فرآیند بازسازی و نوسازی خانه‌های قدیمی در کشور‌هایی که قیمت زمین در آنها بالا است، رواج زیادی دارد. خصوصا مناطقی که ساکنان آن از سال‌ها پیش در آن منطقه ساکن هستند، دوست دارند که در همان منطقه قدیمی خودشان مجددا ساکن شوند. به همین دلیل خانه‌های قدیمی را دواره با بازسازی و نوسازی، مجددا طراحی و اجار می‌کنند. گروه معماران Assembledge یک بنایی را در لس‌آنجلس که قدمت آن به سال 1970 برمی‌گردد نوسازی کرده و آن را به یک ساختمان دوطبقه‌ای تبدیل کرده‌اند که بخش‌های اصلی و بیشتر اتاق‌ها در طبقه دوم خانه قرار دارند.

طراحی ویلا: ساختمان فرنزا Firenze

در بالای پله‌ها، سالن بزرگ و سقف شیروانی وجود دارد که فضای آن به‌اندازه کافی از نور طبیعی برخوردار است و چوب بلوطی که رنگ روشنی دارد کمک کرده است تا محیط دل‌باز و روشن‌تری داشته باشد.

اطراف اتاق نشیمن ساختمان فرنزا پنجره‌های بزرگی وجود دارد که به سمت حیاط پشتی خانه باز می‌شود.

طراحی ویلا: ساختمان فرنزا Firenze

آشپزخانه و محل غذاخوری در مجاورت اتاق نشیمن قرار دارد. یک میز ناهارخوری چوبی بزرگ در کنار شومینه قرار دارد که در مجاورت آن محل نشیمنی با بتن ساخته‌شده که روی آن با تشک نرم و کوسن مجهز شده است.

رنگ کابینت‌های آشپزخانه نیز آبی مات است که با رنگ سنگ مرمر استفاده‌شده در آشپزخانه به‌خوبی هماهنگ شده است.

طراحی ویلا: ساختمان فرنزا Firenze

اکنون پس از بازسازی و نوسازی ساختمان، هر دو آشپزخانه و اتاق نشیمن مشرف ‌به چشم‌انداز زیبای حیاط پشت خانه هستند که کف آن چوبی است و برای صرف غذا در محیط بیرون نیز یک میز بزرگ وجود دارد.

طراحی ویلا: ساختمان فرنزا Firenze

فضای بیرونی مناسب استراحت و آفتاب گرفتن است. یک استخر بسیار زیبا نیز وجود دارد که توسط چمن‌ها و سنگ‌ریزهای زیبا محاصره‌شده است.

طراحی ویلا: ساختمان فرنزا Firenze

در داخل ساختمان حمامی وجود دارد که رو به یک بالکن مخفی باز می‌شود که این امکان را برای ساکنین فراهم می‌کند که در حین حمام کردن در وان، از منظره زیبای بیرون نیز لذت ببرند.

طراحی ویلا: ساختمان فرنزا Firenzeبازسازی و نوسازی ویلا و طراحی ویلای لوکس و لاکچری، چیزی بیشتر از یک جاگذاری ساده اتاق‌ها و پلکان است و نیاز به تجربه و تبحر شرکت مهندسی معماری و طراحان نقشه‌کشی آن دارد. شرکت پادیر گستر پر از ایده‌های بزرگ و کوچکی است که ممکن است برایتان جذاب باشد. اگر می‌خواهید تغییری در محل زندگی‌تان بدهید، ما را فراموش نکنید. ما همیشه منتظریم تا با ایده‌های خودمان، شما را شگفت‌زده کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.

منبع: وبلاگ پادیر گستر

مطالب عمومی , , , ,
About شرکت پادیرگستر البرز

شرکت پادیرگستر البرز یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تخصصی برای انعقاد قراردادهای طراحی و اجرا و مدیریت پیمان می‌باشد که با اتکا به مهندسین تحصیل کرده و باتجربه خود، توانسته است گامی بلند در صنعت ساختمان استان البرز بردارد. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 02634472525 یا 09356607500 تماس گرفته یا به شناسه شرکت ساختمانی و مهندسی پادیرگستر البرز به آدرس t.me/padirgostaralborz پیام دهید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *